Weet je de kracht van je persoonlijkheid ?

Weet Je De Kracht Van Je Persoonlijkheid?

 

 

Contact van Ton Creemers:

https://www.toncreemers.com
https://www.facebook.com/toncreemers19

 

 

Hi lieve mensen!

Hier is Natasha met jou vandaag en vandaag stel ik je de vraag:

 

Weet je de kracht van je persoonlijkheid?

 

Ik zal je uitleggen hoe het komt dat ik dit doe?
Namelijk, in mij werk als coach volg ik ook verschillende cursussen over persoonlijke ontwikkeling, succes factoren, online marketing en wat maakt iemand echt succesvol. En ik zie verschillende business coaches, marketing en online goeroes die luid roepen dat zij de formule hebben ontdekt hoe heel veel geld te verdienen en dat zij dit iedereen ook gunnen.

 

Ook ik ben bezig te leren hoe ik de online marketing voor mijn bedrijf kan inzetten, hoe ik bv. webinars en sociale media voor mijn business kan gebruiken, en ben ook bezig met mijn online academies neer te zetten.

 

In dit proces zie ik vaak dat heel veel mensen, die verschillende cursussen hierover volgen, uiteindelijk teleurgesteld raken omdat het hen niet lukt om toch te bereiken wat hen beloofd wordt.

Zo ben ik een tijdje bezig ook te onderzoeken wat iemand echt succesvol maakt. Voor een langere tijd dacht ik dat dit kennis is!

Namelijk, kennis is kracht en verlicht het leven van de mens. Ik ben iemand die graag wil leren en hoe meer ik ontwikkel, zie ik ook mijn tekortkomingen veranderen. Hierdoor krijg ik meer inzichten, ruimte en rust. En dit zie ik ook in mijn werk als coach met mensen, hoe mijn klanten groeien en gelukkiger worden.

 

Daarnaast geloof ik dat onwetendheid het grootste kwaad is. Mensen hierdoor in de negativiteit blijven hangen; depressief, teleurgesteld of verbitterd worden en daardoor de hoop verliezen voor iets beters in hun leven. Zij lopen daardoor ook de kans relaties en werk te verliezen en in een negatieve spiraal terecht te komen, waardoor elke kans op ontwikkeling lijkt verloren te gaan. Hun leven verliest dan kleur en worden apathisch met als gevolg dat zij constant tegen hun tekortkomingen aanlopen. Het gevolg hiervan is dat hun testen (ook wel uitdagingen genoemd) alleen maar groter worden totdat zij door een echt grote crises wakker worden en hun levensles begrijpen. En er dan pas iets aan gaan doen!

 

Maar is kennis nu de grootste factor die iemand succesvol maakt? Mijn antwoord hierop is nee! Ik heb begrepen dat de grootste factor die iemand succesvol maakt is de persoonlijkheidskracht. De persoonlijkheidskracht of wel de opgebouwde eigenwaarde hangt af van de wilskracht van de mens om een bepaalde idee in de realiteit te transformeren.

 

Wij zijn allemaal geboren met een bepaalde vastgestelde potentiële persoonlijkheidskracht. Wij zijn allemaal gelijkwaardig maar niet gelijk. Er zijn mensen die geboren worden met de persoonlijkheidskracht ter grootte van een vingerhoed, anderen met ter grootte van een kopje en weer anderen ter grootte van een litermaat en derden met een persoonlijkheidskracht van een vat en ga zo maar door.

 

Dus niet iedereen kan een president zijn, et cetera. En alle persoonlijkheid niveaus zijn nodig zodat de maatschappij georganiseerd kan worden in allerlei beroepen en elkaar op een positieve manier kunnen ondersteunen in de dingen waar iedereen goed in is. Als iedereen gelijk zou zijn, zou er niemand zijn om de wegen te repareren of de bussen te rijden of de vuilnis op straat op te ruimen. Dus niet iedereen kan miljoenen verdienen zoals vele coaches roepen.

 

Hierdoor is belangrijk dat iedereen zich ontwikkelt binnen de grenzen van zijn persoonlijkheidskracht. Als jij bv deze grens overschrijdt brengt dat niet alleen schade aan jouw ontwikkeling en jouw welzijn maar ook aan jouw relaties en de mensheid.

 

Daarom stel ik je vandaag de vraag weet je de kracht van je persoonlijkheid? Mediteer hierover en probeer deze te onderzoeken.

 

Heb je vragen hierover of heb je hulp nodig, neem dan contact met mijn man Ton Creemers (06 20 59 630) die briljant is in het mensen bespiegelen in hun karakter en verdere eigenschappen. Alleen door je naam en achternaam te weten, voelt hij je uitstralingsenergie en kan deze in woorden vertalen. Hij doet dit binnen 2 minuten maar heeft tot anderhalf uur nodig om je deze uit te leggen en wat je hiermee praktisch kunt doen.

 

Dus, dit is wat ik met jou voor vandaag wil delen. Deel jou w ervaring en je mening hierover met me, ik wil graag van je horen!

 

Ik wens je een hele fijne dag en tot de volgende keer!

 

Warme groet en veel liefs!

Natasha


Boek je gratis kennismakingsafspraak


Misschien vind je het leuk om ook deze blogs te bekijken:


Laat een reactie achter

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}



Mijn missie is om mensen mooi te maken, van binnen uit, zodat het licht in hun hart volledig kan stralen!

En je het beste uit je potentieel, je relatie(s) en je werk tot stand kunt brengen!

Tweet
Share
Share
Pin

Deze website gebruikt geanonimiseerde analytische cookies. Mag ik ook mijn marketing cookies in je browser opslaan om de website en mijn aanbod nog beter te maken? Klik dan op 'Tuurlijk, Natasha!'. Meer over de cookies kun je lezen in mijn privacyverklaring.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.