Wat is je zuivere motivatie om te doen wat je doet?

Hoe komt het dat je doet wat je doet?

Wij doen zo veel dingen per dag, meestal onbewust, maar hoe vaak staan wij stil bij onze zuivere motivaties: hoe komt het dat wij doen wat wij doen?

Kijk naar mijn video als je meer bewust wil worden van je eigen motivaties en ook van die van anderen! Deze kennis heeft me heel veel geholpen om sterker op mijn eigen voeten te staan en dichter bij mijzelf te blijven .

Bedankt voor het kijken en wens ik je een hele fijne dag!

Warme groet,

Natasha


Misschien vind je het leuk om ook deze blogs te bekijken:


Laat een reactie achter

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}



Mijn missie is om mensen mooi te maken, van binnen uit, zodat het licht in hun hart volledig kan stralen!

En je het beste uit je potentieel, je relatie(s) en je werk tot stand kunt brengen!

Tweet
Share
Share
Pin

Deze website gebruikt geanonimiseerde analytische cookies. Mag ik ook mijn marketing cookies in je browser opslaan om de website en mijn aanbod nog beter te maken? Klik dan op 'Tuurlijk, Natasha!'. Meer over de cookies kun je lezen in mijn privacyverklaring.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.